El preu d’anar a la deriva el pagarem tots?

El govern celoní contracta la figura d’una coordinadora general

Ja és un fet. Aquest dilluns ens arribava la notícia que l’equip de govern celoní ha contractat una coordinadora general, càrrec de confiança d’Alcaldia.

Ja és un fet. Aquest dilluns ens arribava la notícia que l’equip de govern celoní ha contractat una coordinadora general, càrrec de confiança d’Alcaldia. Aquesta figura va ser anunciada quan es va formar govern el juliol 2019, però no ha estat fins ara que s’ha fet efectiva.

A l’inici del mandat ja vam exposar el gran motiu pel qual ens oposem a aquesta figura: el govern actual ha incrementat el seu cost en un 80% respecte del mandat anterior tot i haver augmentat un 20% el nombre d’hores de dedicació de l’equip. Així, si el 2015 el govern format per vuit regidors costava 126.000 euros, ara, amb nou regidors i un coordinador general, en costarà 216.000.

Continuem pensant que els darrers anys el govern de Sant Celoni i la Batllòria ha anat a la deriva i l’actual govern creu que només afegint una persona externa a l’equip de goven –tot i haver-ne incrementat les hores de dedicació– podrà tirar endavant les seves propostes polítiques.

Nosaltres dubtem de si compensarà el sobrecost d’aquesta figura amb el necessari rumb polític que ha de prendre el govern celoní per afrontar els reptes econòmics i socials que ja tenim a sobre.