El primer dossier sobre Barris de Sant Celoni ja és una realitat

Ja tenim a les mans el primer dossier sobre barris celonins: les Borrelles, les Torres i el Salicar. Consulta'n la versió resumida

Club de Petanca les Torres Sant Celoni

Ja tenim a les mans el primer dossier sobre barris celonins: les Borrelles, les Torres i el Salicar. Consulta'n la versió resumida

"El barri de les Borrelles durant molts anys va ser sinònim de barriada extraurbana. L’edificació d’uns blocs de pisos per part de l’Obra Sindical del Hogar era una resposta de la població a l’onada migratòria del sud d’Espanya dels anys 50 i primers 60. Al seu voltant es va anar construint el que ara és el barri, però no va ser fins a principis de segle XXI que es va trencar l’aïllament del barri amb la construcció d’un eixample que l’uniria amb la resta del casc urbà: les Torres".

Així comença el primer dossier sobre Barris que aquest cop hem dedicat a les Borrelles, les Torres i el Salicar.

Si vols saber més de la història i de l'actualitat d'aquests barris, descarrega't el dossier resumit o la versió sencera. Un gran pas per tenir un coneixement més ampli dels barris celonins, els eterns oblidats, que no obstant són el centre de la vida de tants veïns.

Per la CUP potenciar els barris de Sant Celoni és un objectiu pendent. És en aquests espais on hi ha més proximitat entre el veïnatge, on s'acumula coneixement i sentiment de pertinença.